Η διάβρωση ακτογραμμής στην παραλιακή ζώνη της Ν. Μάκρης αποτελεί πρόβλημα του Δήμου τουλάχιστον μία δεκαετία χωρίς κάποια ουσιαστική αντιμετώπιση από τις προηγούμενες δημοτικές αρχές.

Σε ενημέρωση προχώρησε ο Δήμος Μαραθώνος, σύμφωνα με το άρθρο 52 του Ν.4483/17, για την δυνατότητα ρύθμισης  ληξιπρόθεσμων οφειλών των δημοτών του, που έχουν βεβαιωθεί ή που θα βεβαιωθούν έως 30-09-2017.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Εταιρεία Γενικού Τουρισμού D.G.W. Travel "Timothy's Family" διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: «Branding - The City of Marathon»

Αθήνα, 2 Αυγούστου 2017

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Εγκαινιάστηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη

ο νέος, «ηλεκτροκινούμενος» Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών

 

Αλλάζει πρόσωπο ο σιδηρόδρομος στην Αθήνα

 

Χρ.Σπίρτζης: Γυρίζουμε τη σελίδα στο μέλλον των σιδηροδρομικών μετακινήσεων

 

Αθήνα - αεροδρόμιο σε 35', Κιάτο σε 70', Χαλκίδα σε 75'

 

Τις νέες εγκαταστάσεις του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών εγκαινίασε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης

Ο Σταθμός της Αθήνας, άλλαξε πρόσωπο και ηλεκτροκινήθηκε μετά από 15 χρόνια, άστοχων συμβάσεων, αναβλητικότητας, απαξίωσης και εγκατάλειψης.

Η πρωτεύουσα της χώρας απέκτησε  επιτέλους, εγκαταστάσεις σύγχρονες, με σεβασμό στους πολίτες και τις ανάγκες τους.

«Πρέπει να περάσουμε από την εποχή των αυτοκινητόδρομων στην εποχή του σιδηρόδρομου και για τις επιβατικές μεταφορές και για τις εμπορευματικές. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς την σιδηροδρομική οικογένεια και χωρίς τον τεχνικό κόσμο να αγκαλιάσει και αυτά τα έργα αλλά κυρίως την λειτουργία τους» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Σπίρτζης στην ομιλία του.

Πλέον χωρίς αλλαγή τρένου, οι πολίτες – χρήστες  θα μπορούν να φθάσουν  σε 35'  στο αεροδρόμιο. Σε 1 ώρα και 10 λεπτά,  στο Κιάτο και σε 1 ώρα και 15 λεπτά  στη Χαλκίδα.  Γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια

Τέσσερις (4) νέες αποβάθρες, υπόγεια διάβαση με πρόσβαση για όλους τους πολίτες μέσω ανελκυστήρων και κυλιόμενων σκαλών, αξιοπρεπείς χώρους μετακινήσεων και αναμονής, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το νέο, σύγχρονο πρόσωπο του Σταθμού.

«Σε λίγο καιρό θα ολοκληρωθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης. Τον Σεπτέμβριο θα δημοπρατηθούν τα δύο έργα, η δεύτερη φάση του Σταθμού Λαρίσης  και όλα τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν μέχρι την Πάτρα. Η ΠΑΘΕ τελειώνει και ο στόχος είναι επιτέλους να συμπληρωθούν τα λεηλατημένα συστήματα σηματοδότησης και αυτοματισμών των σιδηροδρόμων και η «σιδηροδρομική Εγνατία», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών.

Σύντομα θα παραδοθεί και η νέα υπέργεια πεζοδιάβαση μετά το σταθμό Λαρίσης με πρόσβαση για ΑΜΕΑ και σύγχρονες προδιαγραφές η οποία αντικαθιστά πεζοδιάβαση της δεκαετίας του ΄50.

Οι σιδηροδρομικές μετακινήσεις στη χώρα, γυρίζουν σελίδα στο μέλλον. Η  ολοκλήρωση των  έργων που βρίσκονται τον τελευταίο 1,5 χρόνο σε εξέλιξη, μέχρι το τέλος του έτους, θα αλλάξουν οριστικά και προς το καλύτερο για τον πολίτη, το τοπίο των σιδηροδρομικών μετακινήσεων:

  • από Σεπτέμβριο σταματούν τα εμπορικά τρένα να μπαίνουν στην Αθήνα
  • από τον Οκτώβριο τα δρομολόγια θα γίνονται χωρίς μετεπιβίβαση από Πειραιά,
  • τέλος Νοεμβρίου θα φτάνει ο επιβάτης χωρίς μετεπιβίβαση στο Λιανοκλάδι,
  • το φθινόπωρο προκηρύσσεται η υπογειοποίηση των Σεπολίων και η Β΄ φάση του Σταθμού Λαρίσης και
  • από το Δεκέμβριο θα αποκατασταθούν πλήρως και προσαυξημένα όλα τα δρομολόγια που διακόπτονται ή μειώνονται για τεχνικούς λόγους.

Αξίζει να σημειωθεί  ότι με την ολοκλήρωση και εφαρμογή των νέων έργων εκσυγχρονισμού και ηλεκτροκίνησης,   δεν θα  υπάρξει καμία αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ με βάση τα χρονοδιαγράμματα εφαρμογής,  το καλοκαίρι του 2018, θα έχει ενεργοποιηθεί και η νέα γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη,  χωρίς αλλαγές τρένων από τους πολίτες, μειώνοντας τον τελικό χρόνο για την απόσταση  σε 3 ώρες και 25 λεπτά.

 

Ομιλία Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στα εγκαίνια του νέου σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών

Αγαπητοί φίλες και φίλοι  και συνάδελφοι είναι μεγάλη χαρά που μετά από δεκαετίες ο κεντρικός σταθμός της χώρας τελειώνει. Αυτό σηματοδοτεί και την προτεραιότητα που έχει η κυβέρνηση στην ιεράρχηση των έργων για το σιδηρόδρομο και τα μέσα σταθερής τροχιάς. Πρέπει να περάσουμε από την εποχή των αυτοκινητόδρομων στην εποχή του σιδηρόδρομου και για τις επιβατικές μεταφορές και για τις εμπορευματικές. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς την σιδηροδρομική οικογένεια και χωρίς τον τεχνικό κόσμο να αγκαλιάσει και αυτά τα έργα, αλλά κυρίως την λειτουργία τους.

Η κατάσταση στο σιδηρόδρομο σε επίπεδο υποδομών ήταν τραγική. Η   προσπάθεια που κάναμε,  από έναν σταθμό που για πολλά χρόνια είχανε ατάκτως ριγμένα τα υλικά του σταθμού γιατί κάποιοι έχουν αγκυλώσεις από όλες τις πλευρές, σήμερα να έχουμε ένα έτοιμο σταθμό ηλεκτροδοτούμενο. Επιτέλους θα μπορούν να μετακινούνται οι συμπολίτες μας  από το Κιάτο, μέχρι το αεροδρόμιο. Σε λίγο καιρό θα ολοκληρωθούν τα έργα της ηλεκτροκίνησης. Τον Σεπτέμβριο θα δημοπρατηθούν τα δύο έργα, η δεύτερη φάση του Σταθμού Λαρίσης  και όλα τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν μέχρι την Πάτρα. Η ΠΑΘΕ τελειώνει και ο στόχος είναι επιτέλους να συμπληρωθούν τα λεηλατημένα συστήματα σηματοδότησης και αυτοματισμών των σιδηροδρόμων και η «σιδηροδρομική Εγνατία». Τα έργα υποδομών όσον αφορά τις σιδηροδρομικές υποδομές είναι έργα που αναβαθμίζουν και την γεωπολιτική θέση της χώρας, αλλά προφανώς την φέρνουν στο προσκήνιο σε σχέση με την παραγωγική ανασυγκρότηση την δίκαιη ανάπτυξη που θέλουμε να πετύχουμε. Αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς την σιδηροδρομική οικογένεια, η οποία πρέπει - και είναι έκκληση αυτό - να αλλάξει τους ρυθμούς της και κάποιες κακές συνήθειες που έχει για να προχωρήσουμε λίγο πιο εντατικά.

 Να είστε καλά και τον Οκτώβριο να είστε έτοιμοι και στο υπουργείο και στους σιδηροδρόμους να βάλουμε μπροστά τα νέα έργα υποδομής για να μπορούμε να έχουμε και καλύτερο αστικό περιβάλλον, να πετύχουμε να ξεκινήσουμε και να ολοκληρώσουμε  και την υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να κοιτάξουμε και τις υποβαθμισμένες περιοχές της Αττικής, στην Δυτική Αθήνα στα Λιόσια, στο Μενίδι, πώς θα δώσουμε ανταποδοτικά όλα αυτά που τους έχουμε επιβαρύνει για τις σιδηροδρομικές υποδομές μας.

 

Προσφώνηση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα:

Σήμερα είναι  μια πολύ μεγάλη μέρα. Η λειτουργία του ηλεκτροκίνητου Σταθμού Λαρίσης. Κλείσαμε ένα κεφάλαιο καθυστέρησης 15ετίας. Αλλάξαμε όψη για την Αθήνα και για τον σιδηρόδρομο, αυτό που μαζί  με τον υπουργό πριν από ένα χρόνο είδαμε, σήμερα ευτυχώς δεν υπάρχει και πιστεύω ότι είναι η αρχή μέχρι τον Δεκέμβριο  για  μια σειρά εξελίξεων και αλλαγών στον ελληνικό σιδηρόδρομο που μπορεί προσωρινά ίσως κάποιους να τους  ταλαιπωρήσει αλλά σίγουρα, μακροχρόνια και  για πάρα πολλά χρόνια από εδώ και εμπρός θα εξυπηρετήσει πάρα πολλούς πολίτες  και θα αλλάξει την ζωή και της πόλης της Αθήνας και του ελληνικού σιδηροδρόμου. Το τελευταίο που θέλω να πω είναι  όταν τον Οκτώβριο του 2015 υπέγραψα την σύμβαση για αυτό το έργο, μου έλεγαν οι περισσότεροι άλλη μια σύμβαση που δεν θα τελειώσει στον Σταθμό Λαρίσης. Τότε συζητώντας το με τον υπουργό μου είπε: «Εμείς δεν ήρθαμε για να υπογράφουμε συμβάσεις, ήρθαμε για να τελειώσουμε έργα». Και νομίζω ότι ο ίδιος καταρχήν και όλοι όσοι συνεργαζόμαστε μαζί του είμαστε σε αυτή την κατεύθυνση και αυτό γίνεται και σήμερα.

 

ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΕΦΥΡΙΟΥ:

 

Αμέσως μετά ο Υπουργός μετέβη  με το  τρένο στο νέο σταθμό του Προαστιακού στο Ζεφύρι, όπου τον υποδέχτηκαν εκπρόσωποι και κάτοικοι της τοπικής κοινωνίας, με επικεφαλής τον δήμαρχο Φυλής, Χρήστο Παππού.

Ο νέος σταθμός έρχεται να δώσει λύσεις σε χρόνια αιτήματα κατοίκων και φορέων και  να εξυπηρετήσει τις αυξημένες ανάγκες της περιοχής της Δυτικής Αττικής.

Ο κ. Σπίρτζης, ανακοίνωσε σειρά επιπλέον ρυθμίσεων για την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση κατοίκων και επιβατών, πέραν των λεωφορείων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ήδη εκτελούν δρομολόγια Α. Λιόσια - Νερατζιώτισσα κάθε μία ώρα, για το διάστημα που θα εκτελούνται τα απαραίτητα έργα υποδομής και εκσυγχρονισμού που, οδήγησαν σε προσωρινή μείωση δρομολογίων στο σταθμό Α. Λιοσίων

Συγκεκριμένα όπως σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών:

  • θα δρομολογηθεί από τέλος Αυγούστου και νέα Γραμμή του ΟΑΣΑ για κυκλικό δρομολόγιο Α. Λιόσια – Νερατζιώτισσα – Δουκίσσης Πλακεντίας,
  • θα υπάρξει και ένα επιπλέον δρομολόγιο του προαστιακού στη Γραμμή Κιάτο Αεροδρόμιο.

Από το Δεκέμβριο που θα τελειώσουν τα έργα στην περιοχή θα πυκνώσουν τα δρομολόγια και από τρία την ώρα που ήταν μέσω των Α. Λιοσίων θα γίνουν τέσσερα.

Με την ολοκλήρωση των έργων έως το Δεκέμβριο ο νέος σταθμός θα μπορέσει να αποτελέσει σημαντικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών ενώ σύντομα εντάσσεται και στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Ομιλία Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο νέο σταθμό Ζεφυρίου:

 

Φίλες και φίλοι ο σταθμός στο Ζεφύρι είναι γεγονός.  Στις  περιοχές που ήτανε ξεχασμένες και εγκαταλελειμμένες από το ελληνικό δημόσιο, από το κράτος στο σύνολό τους.

Για την ολοκλήρωση του έργου της ηλεκτροκίνησης, θα πρέπει να γίνει λίγη υπομονή από τους κατοίκους, μέχρι τον Δεκέμβριο, που θα ολοκληρωθεί το έργο και δεν θα υπάρχει απλά η πλήρης αποκατάσταση  των τριών δρομολογίων, αλλά θα υπάρχουν και πρόσθετα δρομολόγια. Μέχρι τότε οι κάτοικοι των Λιοσίων θα εξυπηρετούνται  με λεωφορεία και όποιο πρόβλημα υπάρχει θα αντιμετωπιστεί είτε με πύκνωση, είτε με επέκταση των γραμμών  των λεωφορείων. Από εκεί και πέρα ο στόχος ο δικός μας είναι  και η ιεράρχηση που έχουμε ο σιδηρόδρομος, τα μέσα σταθερής τροχιάς να είναι το κύριο μέσο μετακίνησης των κατοίκων και της Αττικής και της Θεσσαλονίκης και των άλλων μεγάλων αστικών κέντρων. Πιστεύουμε ότι πολύ σύντομα το φθινόπωρο θα λειτουργήσει επιτέλους το Πειραιάς - Αεροδρόμιο. Ο στόχος είναι, όπως είπαμε και πριν, να βγουν τα δύο έργα και την άνοιξη να έχουμε ολοκληρωμένη την ηλεκτροκίνηση μέχρι την Θεσσαλονίκη.

Κατά την γνώμη μας ο σιδηρόδρομος σε αυτές τις γειτονιές, σε αυτές τις συνοικίες τους έχει επιβαρύνει και πρέπει να βρούμε τα ανταποδοτικά οφέλη στους κατοίκους όχι  μόνο για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς,  αλλά για την ανάπλαση των περιοχών και αυτά είναι ευθύνη και των οργανισμών των σιδηροδρόμων και του υπουργείου και είναι και δέσμευση.

Άρα όπου έχουμε κέντρα, όπου έχουμε ΣΚΑ όπου έχουμε πυκνές σιδηροδρομικές γραμμές πρέπει να βρούμε τα ανταποδοτικά στις περιοχές και τα έχουμε βρει.

Είναι προφανές ότι ο στόχος μας είναι να φύγουνε οι εμπορευματικές μεταφορές και τα δρομολόγια μέσα από τον αστικό ιστό, να υπογειοποιήσουμε το κομμάτι του σιδηροδρόμου στα Σεπόλια  και να πούμε και κάτι πρόσθετο για μια γειτονική περιοχή,  γιατί ο χωροταξικός αποκλεισμός σημαίνει και άλλους είδους αποκλεισμό, να υπογειοποιήσουμε γραμμές και στο Μενίδι και σε άλλες περιοχές της Δυτικής Αθήνας.

Σε σημερινή ανακοίνωσή του το Εθνικό Πάρκο Σχινιά - Μαραθώνα καταδικάζει μη αδειοδοτημένη εκδήλωση προγραμματισμένη για τις 7/8/2017 που αναμένεται να πραγματοποηθεί σε ένα από τα πέντε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στην ζώνη Α3 (πευκοδάσος) του πάρκου που εξακολουθούν να λειτουργούν παρά το γεγονός  έχουν εκδοθεί αμετάκλητα πρωτόκολλα κατεδάφισης για τα κτίσματα που στεγάζονται τα εν λόγω καταστήματα ήδη από το 1999, πριν ακόμα δηλαδή την κήρυξη της περιοχής σε Εθνικό Πάρκο. 

Προς Γραφείο Δημάρχου

Δήμαρχον κύριον Ηλία Ψινάκη

κοιν. Πρόεδρο & ΔΣ Δημοτικού Συμβουλίου

 Αγαπητέ Δήμαρχε,

​«Ενα πρωί ξεκίνησα να πάω στο σχολείο και, όσο πλησίαζα, ένιωθα τα πόδια μου να τρέμουν και την καρδιά μου να χτυπά δυνατά. Ηθελα να βάλω τα κλάματα. Δεν ήταν ότι ήμουν αδιάβαστος. Αυτό που φοβόμουν ήταν η ώρα του διαλείμματος. Εκείνη την ώρα υπάρχει πάντα ο χρόνος να συγκρίνω τον εαυτό μου με άλλους εφήβους και την οικογένειά μου με άλλες οικογένειες. Δεν άντεχα να το ζω άλλο αυτό κάθε μέρα. Με έπνιγε».


Ο 17χρονος Δημήτρης αποφάσισε να καλέσει τη Γραμμή της Μονάδας Εφηβικής Υγείας, αναζητώντας βοήθεια από τους ειδικούς. Λίγο μετά αφότου έληξε η σχολική περίοδος, σκέφθηκε ότι θα του ήταν πιο εύκολο να μιλήσει για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε τους τελευταίους μήνες να αρνείται το σχολείο. Η περίπτωσή του, ωστόσο, δεν είναι η μοναδική, αφού σύμφωνα με τα στοιχεία της Μονάδας Εφηβικής Υγείας της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ του Νοσοκομείου Παίδων, ένα ποσοστό περίπου 10% των Ελλήνων μαθητών αποφασίζει έστω και για κάποια περίοδο να εγκαταλείψει το σχολείο.

«Η απόφαση αυτή συνήθως έρχεται σταδιακά. Πολύ συχνά συνδέεται με την υπερβολική ενασχόληση του μαθητή με τον υπολογιστή και το Διαδίκτυο, ενώ άλλες φορές έχει να κάνει με τον εκφοβισμό που υφίσταται στο σχολείο», λέει στην «Κ» η Αρτεμις Τσίτσικα, επιστημονική υπεύθυνη της μονάδας και επίκουρη καθηγήτρια Παιδιατρικής Ιατρικής, τονίζοντας πως στις περισσότερες περιπτώσεις η άρνηση συνδέεται και με το οικογενειακό περιβάλλον. «Η μαθησιακή διαδικασία είναι μια συναισθηματική διαδικασία, οπότε ένα παιδί που αντιμετωπίζει έντονα προβλήματα στο σπίτι έχει το μυαλό του συνεχώς εκεί. Θέλει να βρίσκεται στο σπίτι γιατί αρχίζει να νιώθει πως μόνο έτσι θα μπορέσει να κρατήσει την οικογένεια ενωμένη».

Στη Μονάδα Εφηβικής Υγείας, η τηλεφωνική γραμμή 800 11 800 15, που λειτουργεί καθημερινά, δέχεται κλήσεις παιδιών που αναζητούν κάποια διέξοδο. Πολλά από αυτά φθάνουν έως τα γραφεία της μονάδας προσπαθώντας μέσα από το ειδικό πρόγραμμα «Schoolers» και τις συνεδρίες με τους ψυχολόγους να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.

«Η σχολική άρνηση ξεκινάει συνήθως από το Γυμνάσιο, ωστόσο τα περισσότερα περιστατικά που φθάνουν εδώ αφορούν κυρίως μαθητές Λυκείου», λέει στην «Κ» η ψυχολόγος Σίσσυ Νικολάου, που συνεργάζεται με τη μονάδα. «Συνήθως η πρώτη απάντηση στο γιατί το κάνουν είναι “βαριέμαι”. Οι έφηβοι χρησιμοποιούν συχνά το ρήμα γιατί σε αυτό συγκεντρώνουν όλα τα συναισθήματά τους. Και η θλίψη είναι “βαριέμαι” και ο θυμός είναι “βαριέμαι”. Με το πέρασμα του χρόνου, συζητώντας μαζί τους, αναδεικνύονται οι πραγματικοί λόγοι για τους οποίους αρνούνται τη σχολική διαδικασία».

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της μονάδας, το 60,9% των περιστατικών αφορά αγόρια. Η μέση ηλικία είναι τα 15,1 έτη, ενώ ως προς το προφίλ των γονέων το 50,8% έχει λάβει ανώτατη εκπαίδευση. Ιστορικό σχολικού εκφοβισμού διαπιστώθηκε συχνότερα στα κορίτσια και συμπεριφορές εξάρτησης από το Διαδίκτυο στα αγόρια.

Δεν είναι όμως μόνο τα περιστατικά που γνωρίζουμε, είναι κι εκείνα που δεν θα καταγραφούν ποτέ. Πρόκειται για τις περιπτώσεις που περιγράφονται με τον όρο «neets», δηλαδή ανεκπαίδευτοι, ανειδίκευτοι και άνεργοι. «Κοιτώντας το ιστορικό αυτών των παιδιών στην ηλικία των 19 και των 20, θα δούμε ότι έχουν περάσει περιόδους κατά τις οποίες αρνούνταν να πάνε στο σχολείο, ωστόσο ποτέ δεν αναζήτησαν βοήθεια. Επομένως συμπεραίνουμε πως το πραγματικό ποσοστό είναι ακόμη μεγαλύτερο από αυτό που γνωρίζουμε», λέει η κ. Νικολάου.

Προληπτικές παρεμβάσεις

Η σχολική άρνηση, εκτιμούν οι επιστήμονες της Μονάδας Εφηβικής Υγείας του Παίδων, αυξάνει τον κίνδυνο οριστικής διακοπής της φοίτησης. Η κ. Τσίτσικα τονίζει πως το «κλειδί» είναι να δοθούν κίνητρα δημιουργικότητας μέσα από την εκπαίδευση: «Είναι σημαντική η ανάγκη σχεδιασμού προληπτικών παρεμβάσεων τόσο στο περιβάλλον του σχολείου όσο και σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο, με έμφαση στην ενδυνάμωση των γονέων στη χώρα μας».

 

ΒΙΚΥ ΚΑΤΕΧΑΚΗ​​

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ Έντυπη Έκδοση

17 προγράμματα, που θα καλύψουν 46.638 θέσεις απασχόλησης, θα προκηρυχθούν μέχρι το τέλος του έτους. Πιο αναλυτικά, τα προγράμματα απασχόλησης έχουν ως εξής:

Σελίδα 7 από 127

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Facebook Fanpage

Η εφημερίδα δημοσιεύει άρθρα συνεργατών και αναγνωστών, τα οποία δημοσιεύονται με ευθύνη του συντάκτη του άρθρου κάθε φορά, και δεν σημαίνει απαραίτητα ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές.
Κύλιση στην Αρχή